Forældresamtaler

Vi tilbyder én samtale årligt, hvor vi drøfter jeres barns udvikling, trivsel og lærings potentiale. Samtalen afholdes med 2 personaler fra barnets afdeling. Desuden vil vi invitere jer til en startsamtale, når I har været her ca. 3 måneder. Lederen deltager som udgangspunkt til denne samtale, for at sikre kvaliteten af vores dagtilbud og samarbejdet omkring jeres barn.

Det kan forekomme, at I har brug for at tale med en medarbejder, når I aflevere eller hentes jeres barn. Hvis det drejer sig om enkle ting eller informationer kan disse foregå blandt børnene. Ellers opfordrer vi til, at vi enten lige finder et uforstyrret sted, hvis det er muligt, eller aftaler en tid hurtigst muligt. Vi beder jer respektere, hvis medarbejderne er fordybet med en gruppe børn, i sådanne tilfælde har vi sjældent mulighed for at afbryde vores arbejde.

Der er altid mulighed for en samtale, hvis I er undrende eller utrygge. Aftal en tid med medarbejderne og/eller lederen.